מעוניין במידע אודות ניתוחי בטן?
 מאשר/ת שיועץ ניתוחים יצור עימי קשר ומסכים לתנאי השימוש.

ניתוחי בטן

אזור הבטן ובעיקר הבטן התחתונה הוא אזור מועד לפורענות. שומן נוטה להצטבר בו וממען להעלם גם לאחר דיאטות ופעילות גופנית מוגברת. ניתוחי הבטן הם חלק מהניתוחים הפופולאריים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים, בעיקר בשל העובדה שהם מקנים שינוי משמעותי ביותר למראה הגוף ויכולים לסייע מאד מבחינה בריאותית.

ניתוחים פלסטיים בבטן הם ניתוחים נפוצים בתחום הרפואה הפלסטית, שלא מעט אנשים מבקשים לעבור. את ניתוחי הבטן ניתן לחלק באופן גס לשתי קבוצות עיקריות: האחת, ניתוחי הרזיה (ניתוחים בריאטריים) אשר מטרתם לסייע למנותחים לרזות ולהשיל את הקילוגרמים העודפים מגופם. השנייה, ניתוחים פוסט בריאטריים, ניתוחים כהרמת גוף ומתיחת בטן אשר מתמודדים עם עודפי העור אשר נשארו תלויים על גופם של המטופלים שהרזו במהירות.

בנוסף, בתחום ניתוחי הבטן, ניתן למצוא ניתוח עיצוב טבור וניתוחים לנשים לאחר הריון ולידה שלהם תפקיד אסתטי אשר לאו דווקא נקשר להרזיה מהירה.

הפופולאריות של ניתוחי הבטן (על כל גווניהם) שואבת מהעובדה הפשוטה שלצערנו, בבטן, כמרכז הגוף, נוהגים להישאר מצבורי שומן שכמעט ולא ניתן להיפטר מהם בדרכים שאינן פולשניות. מצבורי שומן בבטן התחתונה מסרבים לרדת ולא פעם גם אנשים המקפידים על תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית מתלוננים על אותם מצבורים שפשוט נתקעו.

העובדה כי ניתוחים אלו כל כך נפוצים פועלת לטובת המטופלים הן מבחינת המחיר והן בשל העובדה שהם מתפתחים ומתעדכנים בכל עת. ניתוחים אלו התקדמו רבות מאז שבוצעו לראשונה והמנתחים מבקשים בכל פעם למצוא דרכים חדשות לשפר אותם ולהקל על המטופלים הן מבחינת ההחלמה והן מבחינה אסתטית, כאשר הם מנסים בכל פעם להסוות את הצלקות ככל שניתן.

מעוניין במידע אודות ניתוחי בטן?
 מאשר/ת שיועץ ניתוחים יצור עימי קשר ומסכים לתנאי השימוש.