מעוניין במידע אודות סלב שעברו הגדלת חזה?
 מאשר/ת שיועץ ניתוחים יצור עימי קשר ומסכים לתנאי השימוש.

סלב שעברו הגדלת חזה

מפורסמות רבות עברו ניתוח הגדלת חזה. הן כמובן לא עושות על זה מסיבת עיתונאים ואפילו לא מצייצות על זה בטוויטר, אבל התמונות מההשקות השונות בהן הן מתהדרות בחזה החדש והמלא לא משקרות ולא מסלפות...
חזה שופע
חזה הוא סמל לנשיות וחזה גדול הוא סמל לנשיות שופעת וסקסית. הרי לא סתם כל אלות השפע פוסלו עם חזה גדול. מפורסמות רבות או כאלו אשר מעוניינות להיות מפורסמות עוברות ניתוח הגדלת חזה בתקווה שהניתוח יסייע להן לשמור על חיי הזוהר.

רבות מהן מאמינות כי חזה גדול יותר יוכל להעניק להן את החשיפה לה הן זקוקות, ובעקבות כך הצעות עבודה רבות יותר, גדולות כקטנות.
כמו כן, מפורסמות רבות וסלב באופן כללי עובדות לא רק בתעשיית הקולנוע או הטלוויזיה, הן עובדות גם בתחום האופנה בכל פעם שהן יוצאות מהבית. הן צריכות להתלבש בשיא האופנה ועם גזרות שמחמיאות להן, כאשר חזה גדול יכול להקל על בחירת הגזרה. 

בנוסף, רבות מהן גם עובדות כפרזנטוריות של חברות אופנה שונות ומעצבים בעלי שם, ובמקרים כאלו עליהן לשמור על גזרה מסויימת מאד. מפורסמת שמעוניינת לעבוד עם אושיות אופנה אשר עובדים בדרך כלל עם דוגמניות מרגישה לפעמים כי עליה לעצב את גופה בהתאם למעמד ובהתאם לגזרות של אותו מעצב, מה שיכול להוביל לניתוח הגדלת חזה

אילו סלב עברו הגדלת חזה?
לפניכם רשימה חלקית בלבד:
אנה ניקול סמית
פמלה אנדרסון
האלי ברי
טיירה בנקס
סלמה הייק
ניקול קידמן
ביונסה
ג'ניפר לופז
דמי מור
שרון סטון
בריטני ספירס
ג'ניפר אניסטון
ליידי גאגא
ויקטוריה בקהאם

ניתוחים פלסטיים בהוליווד
עבור חלק מהמפורסמות ברשימה ניתוח הגדלת חזה אינו הניתוח הפלסטי היחיד שעברו ומסתבר שרבות מהן עברו גם ניתוח אף. נראה כי בהוליווד ניתוחים פלסטיים אינם טאבו ולמרות שלא מדברים עליהם בקול רם ולא מדווחים עליהם לתקשורת הם מקובלים מאד ולא פעם אחרי זמן מה אפילו המפורסמים עצמם צוחקים על הניתוח שעשו (כפי שג'ניפר אניסטון בסדרה "חברים" אמרה לרוס שיכול להיות שהתינוקת שתיוולד להם תצטרך לעבור ניתוח אף, ממש כמו אמא).
מעוניין במידע אודות סלב שעברו הגדלת חזה?
 מאשר/ת שיועץ ניתוחים יצור עימי קשר ומסכים לתנאי השימוש.